Čo sa deje s peniazmi v BSK ?

Autor: Marek Norovský | 2.11.2013 o 10:53 | Karma článku: 7,90 | Prečítané:  343x

Kto mi vysvetlí prečo je propagácia bratislavského samosprávneho kraja nasmerovaná na samotný bratislavský kraj a nie na najbližší obrovský trh s turistami, ktorí môžu byť bezodnou studnicou návštevnosti a bohatstva nášho regiónu – na mesto Viedeň a jeho okolie (Viedeň má 1,71 milióna obyvateľov a metropolitná oblasť, ktorú vytvára, okolo 2,2 milióna). Aká je realita?

My absolútne neefektívne propagujeme kraj vo vlastnom kraji. Sám som bol svedkom niekoľkých ročníkov rozšafnej propagácie kraja na bratislavskom veľtrhu Slovakiatour (najmä rok MS v ľadovom hokeji). Čo myslíte, ako vyzeral stánok na viedenskej obdobe veľtrhu v rakúskeho cestovného ruchu? Nijako! Stánok Slovenska bol 3x menší ako propagácia Moravského kraja, nehovoriac o propagácii Českej republiky a Maďarska (ako špecialitu opekali Maďari skalické trdelníky). Čudujeme sa, že na Slovensku nie je dosť práce ?

Ako to robia naši susedia a všetci, ktorí to myslia s propagáciou svojej krajiny vážne ? Tak, že v Bratislave sa propaguje Praha, Poľsko, Dolné Rakúsko a Viedeň svoje skvosty. Otázka znie ? Videli ste pri návštevách okolitých štátoch propagáciu na Bratislavu, bratislavského samosprávneho kraja, prípadne Slovenska?

Niečo s našou krajinou nie je v poriadku...

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Smer chce byť politicky nekorektný aj robiť poriadky v osadách

Novými podpredsedami strany sa stali Juraj Blanár a Peter Žiga.

DOMOV

Fraška a boj s SNS či Kotlebom, analytici hodnotia snem Smeru

Snem veľa prekvapení podľa analytikov nepriniesol.

KULTÚRA

Milan Lasica: Už nemôžem umrieť predčasne

Keby som mohol, správal by som sa úplne inak, tvrdí.


Už ste čítali?