reklama

Váš hlas bude "počuť" aj po voľbách!

Veľmi pekne ďakujem za slová podpory, ktoré ste mi počas tohto náročného a intenzívneho predvolebného obdobia mnohí vyjadrili. Veľa z Vás už priamo avizovalo Vašu účasť a moju podporu v týchto voľbách.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Vážení obyvatelia Tehelného poľa,

milí priatelia z mestskej časti Bratislava – Nové Mesto.

Pred tromi rokmi som úspešne kandidoval za poslanca novomestského miestneho zastupiteľstva. Chcem pokračovať v práci pre svoju mestskú časť aj na inej úrovni, preto som sa rozhodol, že v regionálnych voľbách

(sobota 9. november) budem za Nové Mesto kandidovať aj do župného zastupiteľstva (na volebnej listine mám č. 18). Post miestneho poslanca je mojou jedinou verejnou funkciou, uchádzal som sa o ňu až po tom, čo sa mi v živote podaril dosiahnuť aspoň malý úspech – založiť firmu a zamestnať niekoľkých ľudí. V prípade, že aj moja druhá kandidatúra bude úspešná, budem si dávať dobrý pozor, či sa dajú zvládnuť oba poslanecké mandáty. Ak nie, jedného z nich sa vzdám, nefandím totiž novodobému slovenskému „národnému športu“ – zbieraniu verejných funkcií. (Keďže však v oboch prípadoch nejde o funkciu na plný úväzok, som presvedčený, že to pôjde, inak by som do toho nešiel.) Ďakujem za každý Váš hlas a verte, že každý jeden bude „počuť“ aj po voľbách.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

S úctou


Marek Norovský

Marek Norovský

Marek Norovský

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám 33 rokov, som vyštudovaný historik. Momentálne sa zaoberám cestovným ruchom. Kandidujem za poslanca BSK pod číslom 18 za stranu NOVA. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu