Čo sa deje s peniazmi v BSK ?

Autor: Marek Norovský | 2.11.2013 o 10:53 | Karma článku: 7,90 | Prečítané:  365x

Kto mi vysvetlí prečo je propagácia bratislavského samosprávneho kraja nasmerovaná na samotný bratislavský kraj a nie na najbližší obrovský trh s turistami, ktorí môžu byť bezodnou studnicou návštevnosti a bohatstva nášho regiónu – na mesto Viedeň a jeho okolie (Viedeň má 1,71 milióna obyvateľov a metropolitná oblasť, ktorú vytvára, okolo 2,2 milióna). Aká je realita?

My absolútne neefektívne propagujeme kraj vo vlastnom kraji. Sám som bol svedkom niekoľkých ročníkov rozšafnej propagácie kraja na bratislavskom veľtrhu Slovakiatour (najmä rok MS v ľadovom hokeji). Čo myslíte, ako vyzeral stánok na viedenskej obdobe veľtrhu v rakúskeho cestovného ruchu? Nijako! Stánok Slovenska bol 3x menší ako propagácia Moravského kraja, nehovoriac o propagácii Českej republiky a Maďarska (ako špecialitu opekali Maďari skalické trdelníky). Čudujeme sa, že na Slovensku nie je dosť práce ?

Ako to robia naši susedia a všetci, ktorí to myslia s propagáciou svojej krajiny vážne ? Tak, že v Bratislave sa propaguje Praha, Poľsko, Dolné Rakúsko a Viedeň svoje skvosty. Otázka znie ? Videli ste pri návštevách okolitých štátoch propagáciu na Bratislavu, bratislavského samosprávneho kraja, prípadne Slovenska?

Niečo s našou krajinou nie je v poriadku...

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Lunter: Nikdy som nepovedal, že mamu vyliečili len zdravé potraviny

Článok na webe firmy kandidáta na župana vysvetľuje jej vznik tým, že vďaka zdravej strave sa jeho mama dostala z rakoviny.

ŠPORT

Kohút si priznal chybu, Cígerovi sa ospravedlnil. Ten to neprijal

Tréner reprezentácie a šéf zväzu spolu diskutovali.


Už ste čítali?